25 Temmuz 2015 Cumartesi

medikal ürünler

cerrahi aletlerEvet, öyleyim. Hala hayattayım! Ben ertelemek istediğin bir gün bile fazla değil. Bugün Cumartesi sabah ve her gün o yok ve sabah erken kalkmam için herhangi bir tarih, tek şey o benim vücut yapabileceğini yapıyor yatarken yatakta, ya uyuyor, ya da dönüp duruyorum. Öyle görünüyor ki düşünülemez kurtulmak için ne özledim daha sonra günlük (ve hayır, sana söylüyorum, ne zaman birlikte ele alındığında, birkaç gardiyan ardından,medikal ürünler bu Noel o vardı bir hat trick ne bilmiyorum nasıl olsun hayatta) medikal ürünler uygun fiyat için.

Bu durumda bu hafta şöyle dedi: "bugün olmaz olur güncelleme, olsa bile sadece veda ve sakin ol dedim elveda için birkaç okumuştum" ve sonunda ben gidip yorgunluk ya da başka bir planınız eğlenceli bir eğlence. Ve zamanın nasıl geçtiğini...

Ve şimdi ve hiçbir şey daha azmedikal ürünler Ocak 2014 noktamız çıktı! Son 6 ayda zamandan beri buraya yazdım... Ve ayrıca bugün benim yazı yazmak önce 100!!#!
Bu ay ama çok güzel bazı anlar için mümkün olmuştur!!; seyahat gibi olmuştur yorucu (iş arasında çooook kursları, gardiyanlar, seanslar...), YİHAAA). Seçtiğim sağlık merkezi dünyanın en iyi seçimdi!! Hepinizi seviyorum ve benim hayatıma... inanılmaz!!!vardır! Takip için bir örnek olduğu için de bir sürü yapıştır umuyorum!! Ekim ayında orada bitirdik ve hastane azı ne de fazlası olan 2 buçuk yıl nerede geçireceğimizi () gittik.




Hastanenin başka bir hikaye. Başlangıçta verdiği şey, çünkü bu bizim barınak için medikal ürünlerSağlık Merkezi nerede kaldık bir çok şımartılmış ve yere baktı sonra bize bir sürü gitmek için büyük bir site dolu olduğunu kimse bilmiyordu adını. En iyi ve en kötü dönmeler dönmeler, ekleri basit varlığın onları rahatsız eden eğitim ve diğerlerinden daha fazla ilgi var. Orada hizmet eden değilim duygu öğrenme yeni şeyler ya da farklı olanlar zaten sürdü sessizce Sağlık Merkezi, ve diğerleri ben de öyle düşünüyorum ben faydası cerrahi aletler olur benim geleceğim... Sonunda, her şeyden biraz. Şimdi gerçekten acilde medikal ürünlernöbetim zevk!! -yüz-alın, bunlar 4 yıl boyunca gardiyanlar çalışacağım ekibi tanımak, gardiyanlar tarafından oluşturulan benim anksiyete kurtulmak için...kolaylığı. Bilmiyorum, benim çok hoşuma gitti!!). Ve benim hastane coerres ile kafe ile hiç şüphesiz ben de =)

Şimdi M. İç rotasyon iki ay başlıyorum. Ne varsa yeniden yazmak için bir noktada karar medikal ürünlerverirsem () anlatacağım. Görünümü kadar bu arada!
Pd: son düzlüğe tüm MİR (ve diğerleri) için dünya kadar cesaret!!! Bir aydan az bir süre içinde, siz ücretsiz yapılacaktır ve bu ay inanılmaz olacak!!!! O zamana kadar, adım adım, her gün, sadece o gün için hedefler fijándoos, ve sen farketmeden önce, geçirmiş olacak gün =M.)

Sıra istemiyorlar şey oldu iki aydır başladı bu macera cerrahi aletler (ve arasında bu ben "escogonciado" bilgisayar, ve her zaman ben eve uyuyakaldım yorgunluğu, hemen hemen değil, sana söyledim, hiçbir şey).

Zaten gördüğüm birçok hasta var. Bazı şimdi adlarını öğrenmek ve onların hikayelerini biliyorum. Diğerlerinin senin acil servisine de onları en iyi şeyler yapmak için heyecanlı hissediyorum, ne zaman tedavi için teşekkür ederim vermiş.

Artık şüphem yok, hem de ne duydum bir üfürüm, zaten şarj şırınga ile daha fazla beceri, ben zaten biliyorum tanıtıcı birçok durumda bu GEAs, İye, burkulma ve diğer patolojilerini. Bu otoscopias karanlık bir dünya artık yok, ya da çok değil, hehe. Ve bu ilaçların bazı isimlerle kalıyorum.

Zaten sonucu doktorlar medikal ürünlersöylendiği gibi çok iyi olmasına rağmen sinirleri ile alakalı bir sağlık merkezi klinik bir oturum mevcut,, için oynadı! Cilt yapılmış, ve buradan Rosa yardımına Resimlerim hareket Taberner teşekkür ederim ve istediğim şeyleri yapmak istiyorum ;)
Öncesinde pnömoni bir araştırma ile 5 karşı (R1 + R4)... varıyoruz ne diyeceğim, hehe.




Acil hospi hikayeleri zaten çok fazla maliyeti yok. Her şeyi ben yürürken daha fazla mekanik gardiyanlar tarafından. Bu hospi daha fazla tıbbi test olduğu açıktır (ya da zaman zaman savunma) ve öldürmek fonendo ve elleri olan bir gemi geliyor. Siperde daha fazla nöron geçiriyoruz... Ama ben de bir nöbet öncesi gün tembellik ölmek istiyor, ancak bu gibi.



Birinci basamak var, bana daha güzel ve dolu görünüyor. Ofis saat 3 medikal ürünlerama o saatte ne olacağını bilemezsin için 8 olduğunu biliyorum. Aynı adresi acil çağrı için istekli olabilir, hospi için ambulansla gitmek zorunda zaten bana dokundu (!!), sorgu tamamen bürokratik geçmek ya da ölüm yaptıklarım ve zor olmuştur! de) onaylamak için. Her gün bir öncekine tamamen farklı ve ben bunu seviyorum.


Burada by-pass ve her şey ne kadar comentándoos gitmek için zaman vardı kaç gündür.



Günlerim / evden medikal ürünlersaat 7:50, yeme, koşu nerede olabilir (özellikle otururken bölgenin Sağlık Merkezi) ve almak evde 9 ve zirve sonra kurs düzenliyoruz Öğretim Birim ya da değil, eğer biz işaret gönüllü olarak acil servis (teorik parçasıdır yaptım çok ağır, ama şimdi biz zaten başlamış olan kısmı pratik ve çok havalı!!) Temponun yorucu olduğunu tahmin cerrahi aletleredeceğiniz üzere. Çalar saat çaldığında, her sabah ölürüm, o yüzden...

Neyse sağlık merkezinde, mutluyum. Pek çok tur attıktan sonra doğru olanı seçtim. Ve atmosfer harika... evde gibi hissettik. Her gün orada çok gaza geldiğimiz için çok çok iyi roll nefes alıyorsun. Ve bunun büyük bir şans olduğunu düşünüyorum!!
Henüz vasi seçtik. Birkaç gün içinde sizin için bunu yapmak için döner. Hepsi harika cerrahi aletler çünkü zor (ya da çok kolay olacak :D
Kendimiz hasta görmeye gidiyoruz yavaş yavaş, historiarlos, pratik şeyler, bir kalça, bir sonda koymak, tıbbi inflitré,... (zaten Ne kadar iyi sonunda ellerini, onca yıldan sonra kullanmak için, sadece medikal ürünlerbakıyor!!!). Her şey yeni ve... ^^çok cool




Gerçeği önceki gün çok korktum o gün hissettim, ama o orada olacak sandım "nereye gidiyorsun? Tanrım, Tanrım." Ama o şey o kadar da kötü değildi. Her ek bir başvuru vardı karşı böylece kura ile dağıtılan ediyorduk. İlk bir saat ya da öylesine kontak biraz, her test için sormak nasıl görüştüğünü, tüm gazeteler, ve biraz daha. Zamanda ilk hastam kendim historicizing gitmek için emir aldım. Ve o andan itibaren artık daha fazla yemek (aperatif için tırmanmaya olabilir... hiçbir şey için stand Arkadaşım ve ben xD akşam yemeği) önce açlıktan ölmek üzere olduğumuzu düşündüm. Başardık hızını agobiases değil cerrahi aletler  ve medikal ürünler yaptığını ve kitaplarda şüpheleri gidermek ya da ekleri ^ ^ () getirin. böylece biz de özel şeyler talep etmiyoruz. Ben başlamadan önce, yazılı tarihin bir hasta bana baktı küçük bir kitapçık vardı (sanki hastane Bellvitge) ve gördüm ne vardı için daha fazla dikkat, ne için vurgulamak içinde keşif... Ve bu yüzden, azar azar vardı geçen saat... Benim için en kötüsüydü acele öğle yemeği zamanı (zihinsel not: aşağıdaki için daha az yemek tabağı, çünkü genel olarak, bu benim için zaman verin yemek...), o olmaz yoksa soya sütü o gün kafeteryada (ve mümkün olmayan bir iyi kahve gün boyunca düzce medikal ve istanbul medikal ) ve ne zaman başladı için entrarme rüya. Bana ikinci dönüşte yatağa gitmek için sabah 1 gece başlıyoruz, ve, 4:30'a kadar odasına gittik. Sonunda 3 saat uyku sona erdi. Evet, yatmaya başlamıştı ve düşme anında!!

Gardiyan iyi geldi...dışarı. Oh!
Seni o gün geçtin nasıl görmek için güncelleme benim facebook ile baş başa bırakıyorum.

"Başka bir yer olsun, 3 yatak kapmak dürtüsü nedeniyle nöbetçi çık. Arabayı alıp 100m (6 yıl önce ponksiyon gidiyor. Zaten tesadüf). Uyku saatleri kaybetmemek için otobüs pa almaya karar vereceğim. Bir Hop ve iki durak q hatırlamak zaman evin anahtarını arabada bırakmışsın. İndir ve gelenleri izle. Anahtarları al. Başka bir otobüs geliyor. Otobüs durmadan önüne geçip bir wasap göndermek ve almak. Buradayım, kıyafet, makyaj ve birkaç saç teli... otobüs olup olmadığını aşağıdaki umarım ile kesin olmadan buruşuk ile... UYKUYA İHTİYACIM var.
İlk saatimi hatırlayacağım sanırım..."

İlk saatimi bitirmek için iyi bir yol, değil mi?
Ve sen, nasıl gidiyorsun? Peki ya başlangıç?


İkamet ayının ilk haftasında tamamlandı. Ve ben, yorgun.

Hafta çılgınlık.medikal ürünler Arasındaki açıklıklar, dersler sabahları hastanede, 1000 ve yürür olsun istiyorum, üniforma, bize kart, sözleşme imzalamak...bir Sürü sosyal hayat ile yeni compis (biz de almışlardı. ikisi birlikte!!^^)... Ve bitirmek için, akşamları ders acil durumlar. Bugün beden ile ve bütün günü uyuyarak geçirdim! Normal insanlar!

Gerçek aktif hayata dönüş oldukça hazırlıksız yakalandım ve enerjim yok!!! Yani amacım bu hafta olacak sadece, geceleri yatmadan yakında günlük, görmek için gidebilirim pillándole hızı bu, q gibi olacak çok yoğun... ayrıca o gitmiyor bana maaş pa kafeler, eğer bu şey devam ettikçe bu hafta xD.


Şimdi korku biraz var değil mi! Yarın, eğer her şey yolunda giderse iyi tarafından Sağlık Merkezi (çünkü belki bizi bekle orada ve biz bilmiyoruz acaba biz yapabilir host) ben sonunda hasta!! =) Teoriye bırakın ve çalışmanın uzun yıllar... ay yüzü ay koymak geçirmek için arıyorum.

Ve önümüzdeki Cumartesi günü, İLK saatim. Korku biraz... ben bile bilmiyorum ne getir (temel kitap bu cep kitabı için işaret önemli şey - tabii ki binlerce, çünkü şu anda, kendimi bilmeden bir şey olduğunu çok iyi bilen biri., esquemilla temel EKG, bir vademecum veya medimecum? Eğer bu sorulardan herhangi birine cevap, ve eğer seçeneklere ek olarak daha ucuz dün gördüm fiyatları daha kitapçılarda gelirsem biliyorsanız, sizden duymak çok mutlu olacak! ;) )

Sinir bozucu bir çanta olmasına rağmen, bu sayım olacak Gibi yarın çıkar... nasıl görmek için sabırsızlanıyorum... =)
21:23 13 yorum A. yazan: bu yazıya verilen Bağlantılar
Etiketler: #2MİR13, Aile Hekimliği, genel tıp, birincil bakım doktoru, MFyC, R1, residence
Cumartesi, Mayıs 18, 2013
Vertigo


Hiç bitmeyecek gibiydi bu hipervacaciones son Cumartesi öğleden sonra... kış Günü. Yağmur ateşkes vermez ve ısı gibi gelmiyor. Görünüşe göre okumak uygun fiyat medikal ürünlerne kadar şnorkel sadece endişe ile costa rikolu sahillerinde bir kaç aylığına. asırlar önce,... Ve, tüm bu olanlardan henüz. Beri oradaydı zaman kesmek çok uzun saatler çalışma, okuma veya tv şovları izlemek için beni rahatsız etme, giymek beni çok uyku (iyi, Tamam, ben de gidiyorum pass...). Akşam 9'a 2 Şubat tarihleri arasında tatilde olduğumu. Ama şimdi sadece hafta sonu öncesinde var ve hayatımın bu aşamasında geri dönecek.





Birlikte bu anlarda karışık olan birçok duyumlar var. İçin üzülüyorum başka bir şey değil,medikal ürünler çünkü vermem gereken çok ay kendimi bir daha asla (en azından kadar emeklilik, hahaha), çünkü her gün değil ne olacağım oluşturmak fly göre ne yapmak istiyorum, çünkü o-ecek stres ve uyku... AMA ben de çok heyecanlı almaya başladı!!! Birkaç gün içinde başarmak için çok çalıştım her şeyi yapacağım çünkü çok heyecanlıyım: hastalarım var ve hastalıkta ve sağlıkta, günlük tutuyorum. ^^



Gerçekte bu gün tatil edilmiş olan bu değil. Benim coerres ve ben zaten farklı hastaneler ve sağlık merkezleri ziyaretleri bütün hafta sürdü. Pazartesi günü ilk karşılaştığımız şey ve biz hepinizi bir araya geldi!! =) Ben çok merak görmek ne insanlarla paylaşmak isterim benim gelecek yıl, ve ilk cerrahi aletlerizlenim iyiydi :D O zamandan Beri var görüşüyorsun günlük, bu paylaşılan şüphe ile tez eski olduğumuz toplantı.

Zor bir zaman bir sağlık merkezi ya da başka bir karar vermek zorundaydım, ama sonunda seçtim Pazartesi günü atlattım nihayet!!!). Gerçeği olduğu tıp merkezinde son olarak kalacak harika, o günkü atmosferi çok çok iyi rulo ve başvuran var mükemmel, bence olur çok doğru bir tercih!! ^^ Açık zaten var ve sorun spin durdurmak için çok memnunum. Yine de ben bekleyecek kadar 29 ulaşması Sağlığı Merkezi (önce biz sunumları hastane, konferans salonu, kontratı imzalamaya, bize üniforma-kazan!!-, kurslar ve daha fazla ders... Acele edelim, hadi!), ama arzusu... Ayyyyy var.


Ne zaman başladık yarışa hepimizin aklındaki tipik görüntünün aile hekimi, cerrahi aletlerdoktor cercarno, doktorun sevilmek ve saygı ile onun hasta, doktor güven... umarım bulabilirim olmak gibi bir şey bu


İşte bu!!! Ben zaten yerimi!!! Bir önceki girişte de söylediğim gibi, zaten hastaneye ziyaretimde onunla tanışmıştım. Tek bir hastane ve tek bir uzmanlık alanı ziyaret ettim. Açıkça o benim seçimimdi. Eksik olan tek şey kimse beni bekleyen ve beni=) önce istediğim içindir. Ve neyse ki, bu yüzden...

Yer ayırma eylemleri beri bir sinvivir içinde yaşadım. (Ne ben, bana uyku gibi! kadar öğleden sonra bir sabah uyku tutmadı :O): 9, bir ben uyanık bütün gün oldu. Sinir, terör, seçimleri ve birisi benim şehre götürdü, ödüm koptu, kalbim her gördüğümde izledim uyandım. Böylece günler geçti, çok sinir anksiyete sürekli (şey düzeldi biraz zaman geçirdim sadece bir dönüş, ve bildiğim kadar bir kaç saat sonra kimse olacağını toplama tekrar).


Geçtiğimiz Pazar medikal ürünlergünü Madrid'e M ile gittim. Planlarımız vardı, arkadaşlar ve diğerleri ile toplantıları ve nispeten sessiz geçirdi o gün oldukça monotema olduğumu bildiğim halde...:$). Bir gün daha geçirmek zorunda kaldı sadece, 1033 kişi daha ve plaza ellerimin arasında sonunda olurdu! Yakın ama aynı zamanda beni tannnn kolay görünüyordu, bu bin artı bir kaç insanı yaptım aynı şeyi istiyoruz ve onu dışarı koştum... Ne kadar korkutucu sesler geliyordu. [lehime Bakanlığı tarafından önceki gün geçmişti 2700 tek kişi Meydanı gibi bir maden istemişti ki, bir lolipop gibi görünüyor vermedi...].

Pazartesi, hatırlamıyorum ne yaptık, dışında yapmak sefer öğleden Müzesi Prado alıp Özet boş olduğunu sonunda öğleden sonra Vardiyası. Web vardiya bitiminden sonra bir saat Bakanlığının kapıdan içeri girmiştir " dedi. 45 dakika gitmeliyiz, onları orada ve bize söylenen olduklarını stok'da yok zaten, ver cerrahi aletler10 dakika sonunda dönüş :S (sanırım burada söyleyecek şeyleri olabilir koymak onları sağ web sitesi. Hadi...). Yani özetle el olmadan, biz bir otele gitti (ben ile bahanesiyle geri kalanı, ama tek şey ben bi kontrol etmek istedim bu otel izleyin benim KİMLİK kartı nereden çoktan bırakmıştım! :Hafta seçimden önce P, süresi dolmuş olmadığını binlerce kez kontrol ettim ve her zaman eğer uçar eğer evde bırakır...)

Otelde M bir listesini yapmak zorundaydık ısrar etti, ama ben tek BİR ŞEY istedim, çünkü ikinci sıraya koymak ne karar gücü hissettim. Bu kadar yazdım bir kağıda yerleri olduğunu sanıyordum ben bununla bir ilgim olduğunu-ve bu bütün "liste" aldım onun için Bakanlık, ama ben de çıkardı çantası, haha.

Bu gece gossip tv avunmak için değersiz izliyor ve düşünüyorum ve sinir alamadım yaptık. Vermek istediğim zaman hesabı sabah 2 idi. Var ON (Evet, 10, çok korkuyorum uyurken ertesi sabah aşık oldum...) cep alarmlar ve uyu. Dünya" hikayeyi aktarmak..."MİR çok kaç saat

VE SONUNDA O GÜN GELDİ. Salı, 23 Nisan. Sabah Vardiyası, 8,45 de çağrıldım. Cris ile olmuştu ve Vicky dokunduğumuz girin önce twitter dünyaları dışında bizi tanımak için.
Alarm çalmadan keşfi değil korkularıma rağmen uyandığımdan beri geliyordu. Duş ve McDonalds gidin. Oraya dönmek için teşvik çıkardım çünkü gerginlik söyleyebilirsin. Kahvaltı çok kimim ki ben, içinde, çikolata Rika kahve ve kurabiye aldım ve zar zor birkaç ısırık vermek mümkün oldu. Çanta pa sonra başladı, açlık almak için geri döndüğünde, bunu biliyordum.

Ulusal kimlik kartı pantolon cebinde, çantamı çalmaya geldin değil ve biraz aksiyon medikal ürünleryaşadık. MİR hazırlanması ve inceleme MİR sırasında tüm matkaplar da benim aldığım kıyafetleri giyin. Bu kıyafetleri giymek istedim ama şans benden yana değildi ve kare ben bunun için gitmişti bana tekme yüzüne sahip... hahaha istemedim. Delice, biliyorum, ama her şey yolunda gitseydi daha güvende hissettim :P


Bir saat önce Bakanlık kapısına vardık. Zaten epey bir kalabalık vardı. Selamlar ve yakında içeri çağrıldık. Babanın, oğlunun sıra bende, en azından bire bir arayarak geçirmek cerrahi aletlerzaman çok birlikte olduğumuz seçim odasına girmek için rencide oldum. Sınıf içinde, neredeyse dokundum çünkü seçim sabahı son oldu neredeyse. Bize her şeyi doğru (yarım saat sayma şeyler olacağını düşünüyorum) ve 9,45 daha fazla veya daha az parti başladı açıkladılar. İlk 2-3 aramalar (10 kişi) en kötüsüydü. Oldukça gergin hissettim ve sahneye çıkar her kişi olabileceğini biliyordum "düşman". Ama sonra, cookie kaldırma ve tüm! noktasına kadar güven verici gittim! xD yoktu harcanan zaman, ne zaman sona erdi kota AB üyesi olmayan ülke vatandaşları (yolladılar onları sınıf çünkü onlar-ebil değil seçim ve biz de en üst katta. En azından her şey zaten çok daha yakın olduğu izlenimi vermeye hizmet etti. Fısıltı barış) hissetti.

Ve oturdum beri trance bir tür girdim, emin ol. Ben bir şey duymuyorum. Ben empantallada ve ne zaman döneceğim gerçeklik, biliyordum ne kadar zaman geçti...vardı:Ya, yani harcanan onca zaman... sanki kafamın oldu ben dışarıda, açık ve sınıfta değil kalmak için daha fazla vücut, farkında olmadan bir şey. cidden xDD. Bir duygu nadir. Ama bunun için de çok fazla acı ile seçimden önce saat yaşadığım için bana öyle geldi...=)

Ve nihayet geldi 8 kişi önünde oldu ve istediğim yere hala 9 yerler an, matematiksel olarak zaten bu yüzden!!! NELER VARDI!! ^^

Sahneye çıktım ve ne istediğimi söyledim. Anahtar ve Enter tıklandığında gittim. Ve kapı dışarı büyük bir korku hissettim!!! Ne oldu seçim!! bilmiyordum hepsi bu kadar mekanik olmuştu Çok baktım, kağıdı binlerce kez gördüm ve hepsi buydu yani... en SONUNDA, SONRA ÇOK ZAMAN ve ÇABA VARDI ELDE NE İSTEDİĞİNİ, benim 1 numaralı MİR!!!!

Ben o an ne hissettim? MUTLAK HUZUR!!

Birkaç hafta içinde bir AİLE DOKTORU olarak yetiştirmek başladım ve daha mutlu olamazdım!!!(İlaç) olmadan hayatım ^^

Twitter veya İnstagram beni takip edenler Evet, olsa bile sinyalleri cerrahi aletlervermeyin biliyorsun, hala hayatta ve turp gibiyim. Ya da, çok gerekli! bu özgürlüğe sahip değil! Evde bir kitap okuma spin olsun (bitmiş yaşımdan beri hep kitap ve kitap yiyor ben "(i)M rdor". Okumayı seviyorum ve biraz alamadım o zaman... Bir öneri: Marc kitapları herhangi Lewy!! Hiçbir şey yok ve zaten kitap 4 okudum keşfettim. Ben requeteencanta!!).

Kosta Rika (post ayırmanız medikal ürünlergereken bir tur. geldiğim günden beri ne diyordu, Kısa olsun ve ne kadar güzel olduğunu göstermek için söz veriyorum!!) Evde dışarıda köpeklerin bir zaman olduğu için saatler harcıyorum. Evet, Asturias burada aylarca (en az 3 hafta önce kurtuldum o kötü uzakta olunca, hehe) yağmur olabilir gibi görünüyor. Bu son birkaç gün için ayrıca TOPAL olduğu için bir çok fotoğraf var ama ÜCRETSİZ rötuş fotoğraflar için program tip bir PS,) bağımlısı oldum. cerrahi aletlerGerçeği resmi bir suç olduğunu gustándome sonra fotoğraf rötuş ve tüm partiyi almak için tembel ölmez... ama zaten modası geçmiş. =)

Beri zaman ne olduğumu çengel için binlerce bloglar değerli şeyler de bu nedenle el sanatları, DİY (kendin yap), dekorasyon ve ben piiiiiiipa seyir için fikirler ilgisi şeyler var bir ev!!

tours estambul 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder